...

Heej!

Jag ljög där, jag ska inte börja blogga i slutet av januari:) Jag hinner faktiskt blogga lite, jag trodde att jag skulle ha fullt upp med skolan men jag märkte att det inte var så mycket att göra i skolan så jag kan forsätta och blogga så mycket jag hinner :D Kul va? Japp...
Idag har jag varit i skolan som vanligt jag hade skiit kul med eva-eleonora idag(eek.blogg.se) ja och eva-eleonora gör en sak som ingen får veta:D men alla blir så sura för att vi inte säger nått men tyvärr så är det nått HEMLIGT.. Vi drog också till biblan eva-eleonora skulle göra en sak sen gick vi tbx till skolan och forsatte med vår hemliga sak:p Hon visade mig så jävla roliga video-klipp på sin ipod nano om några araber som försöker typ skjuta med en pistol jag vet inte vad men nu skiter vi i det och så berättar jag vad gjorde i skolan istället eller asso på mina pass och så:) Vi håller på med ett projekt om samhället, demokrati och sånt så sen förra veckan har jag bara haft föreläsningar det är ganska kul att vara på föreläsningar iaf när vi har Julia(lärare) för det blir intressant när man har henne på föreläsningar och det är då man vill lyssna:) Aa iaf så om en vecka har vi prov på allt det här som vi har hört på föreläsningarna, men jag ser fram emot provet och hoppas att det går bra:D Så har min dag varit eller halva kan man säga för hela dagen har inte varit än.. Jag måste gå nu mamma ropar på mig, ska hjälpa henne med att laga middag det ska bli kul:)

Hur har er dag varit då?

Hare bra// eemmaa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0