18 januari

Heey alla läsare!:)

Jag har inget speciellt att skriva om, tänkte bara skriva ett kort inlägg:D
Jag var med armin nyss men han gick hem och jag gick också, vi orkade inte vara med varann, så vi kommer ses lite senare tror jag:)
Min kompis(Nikita) ska ha 15-års fest den 30januari och jag vet inte vad jag ska köpa till henne, min kompis ska ge henne pengar tror jag å då tänkte jag liksom att jag köper nått istället för ja vill inte ge pengar om min kompis också ska göra för vi ksa ju ge olika saker:) Tipsa om nått bra som en 15-årig tjej gillar:D Kläder?Smycken?Klocka?Presentkort? Nått i den stilen:) Japp, det var allt!:D

Hare bra så länge:)

//eemmaa♥♥



Stoja- Do gole koze (jugge låt)

 Bästa:D eva lyssna du brukar gilla jugge låtar:p

Kommentarer
Postat av: eleonora

HAHAHAH fett skön men tjejen ser ut som en hoe :)

2009-01-18 @ 17:20:41
URL: http://eek.blogg.se/
Postat av: emma

Så att ni vet så kommer jag inte kunna skriva i min blogg . För att jag bytte mitt lösen men nu funkar det inte att logga in så jag vet inte vad jag ska göra. Jag tänker inte göra en ny föränn jag kan logga in på min blogg som jag har nu(emiicaa.blogg.se)

2009-01-20 @ 17:34:54
URL: http://emiicaa.blogg.se/
Postat av: susan & Tyra

hejhej!



Om du gillar att läsa bloggar får du gärna följa med i våran blogg, Jag kan nästan garantera ett leende innan du lämnar sidan.. men vem det? :D <3

2009-01-31 @ 20:47:18
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0