17 januari

Ska till centrum

Heej på er!:)

Igår hann jag inte skriva ett inlägg när jag kom hem, men jag skrev ju i skolan haha.. Jag hann inte skriva för att vi fick gäster. Gästerna som kom hade en liten bebis som bara var 2-3 månader gammal han är så sööt att man bara  vill äta upp honom, jag lekte med honom hela tiden han heter Kenan så ni vet:) De bor faktiskt typ en port ifrån oss:D Jaa, hur ser era planer ut för idag da? Jag ska faktiskt gå till centrum snart med min syrra och min mamma, det är ju halva rea priset i centrum så vi ska gå och se om vi hittar nånting:) hahaha.. JAPP men nu ska jag dra de väntar på mig.. Jag lovar att skriva ett inlägg senare om jag hinner, och jag berättar vad jag har köpt om jag köper ens nått:)

Hare bra så länge! :)

// eemmaa♥
                                                                                                                                                                                                                                

Om ni kan några sidor om kändisar och så tipsa gärna, alltså kommentera..

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Sv: Ja det kan man ju :D

2009-01-18 @ 13:34:57
URL: http://hhemligast.blogg.se/
Postat av: emma

Japp:D

2009-01-18 @ 15:13:33
URL: http://emiicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0