What´s up?:)


Heej!!

Jag har inte ont i halsen längre woho:)
Det känns som om jag vaknade för typ 6timmar sen, men jag vaknade bara för 2timmar sen.. Jah skulle vakna tidigt för att promenera men jjag glömde göra det min mamma vaknade tidigt fast hon väckte inte mig!:@ hahah japp..
Har duschat gjort men iordning, så nu ska jag dra till centrum IGEN hahah:P
Ska gå med min mamma och min syster, vi ska nog bara gå runt lite vi kanske hittar nått som vi köper:)
Jag tänkte bara skriva ett kort inlägg om vad jag ska göra idag, eller jag ska inte vara i centrum hela dagen nån timme
bara sen kanske jag hittar på nått annnat:)

Skriver lite senare när jag kommer hem, om jag köper nått kanske jag lägger in en bild:)
Hare bra så länge/eemmaa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0