Sockerkaka:)!

 
Heej!!

Jag vaknade kl.12.00 idag, det är inte första gången men jag skulle promenera med Armin kl.10 men för att jag vaknade så sent så promenerade vi halv två hahah. Nu är jag hemma hos armin vi sitter och snackar lite:)
Jag bakade sockerkaka med armin nyss också nu är den i ungnen så vi väntar tills den är färdig:)
Armins pappa och hans bror (Aldin) ska på cup kl.19 så vi kommer vara ensamma med hans mamma:) Aldins sista match är klockan ett på natten!! Hur orkar de igentligen  spela matcher hela dagen till klockan ett, det är fan sjukt!!
Aja skit samma: ) Skulle igentligen vara med eleonora idag(eleonorar.blogg.se) men så blev det inte, så nu är jag med Armin han är också rolig att vara med tro mig:) Nu måste jag dra ska hänga med Armin lite innan jag går hem!:)




Bild på vår sockerkaka i ungnen:) Mmm, det ska bli sååå gött:)!
Hare bra!♥//eemmaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0