Shulululu allihop:)


Hur är det med er??:) Jag mår perffekt!!
Jag vet inte varför men jag är såå glad.. Kanske för det är nyår snart kanske för andra privata saker:)!
Jag var i stinsen idag, jag visste inte att jag och mina föräldrar skulle dit jag hade inte ens tagit på mig jeans!
Jag hade mjukis byxor på mig och en tjocktröja, mamma sa att vi skulle till willys och handla, jag behöver inte klä upp mig när jag ska handla eller? Så jag visste inte att vi skulle dit, men jag gick dit iallafall:)
Hahah same shit:) När jag sitter och tittar på tv, det enda jag hör är människor som skjuter upp fyrverkerier NU...
Åhh jag orkar inte vänta på att nyår kommer!! Fyrverkerier, god mat, lite presenter, fullt hus med kusiner!!:) Hur kul är inte det?? Hahah 
   Vi var och handlade lite mat idag för nyår, och vi köpte fyrverkerier igår:) Jag träffade dinas pappa(min kusins pappa) i stinsen han berättade att han hade köpt skit många fyrverkerier, han och min lillebror snackar om fyrverkerier hela tiden så vi ska se vad han har och komma med:P
Mina föräldrar har gått till min faster, så bara jag och min lillebror är kvar:) Juste one tree hill började inte idag! Konstigt:s Jag som väntade länge på att det skulle komma, och så kom det inte! Tråkigt:(


  
Armin♥ Snygging kusin:)                                               Dina♥ Kusin:)

   
Sibela♥ Syster:)                                                    Och lite fyrverkerier såklart♥

Det här är bara NÅGRA som jag kommer fira nyår med:) Min faster kommer, farbror, min kusin med hennes familj, min andra kusin med hennes familj:) Så det fattas ungefär 20hahah Fast mina kusiner Anita och Sara KANSKE kommer efter klockan 12 iaf vad Sara sa men vi får se:)

Hare bra så länge♥//eemmaa


Kommentarer
Postat av: eleonora

ja har photoshop :)

2008-12-29 @ 19:55:04
URL: http://eleonorar.blogg.se/
Postat av: emma

oki:) du sa aldrig det:S

2008-12-29 @ 20:23:14
URL: http://emiicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0