Jag vet...

Heej!! Jag vet att jag inte har skrivit i min blogg på JÄTTEEE länge, men det är för att jag har varit sjuk de senaste dagarna!! Jag har inte orkat ta mig upp från soffan.. Så ni som har skrivit att min blogg är tråkig och att jag ska skriva mer, läs den inte då, så är det bara!! Aja nu snackar vi inte mer om tråkiga saker och dåliga:) Hoppas ni har haft det bra:) Jag har bestämmt mig att gå ner i vikt, vad tror ni?? igår vaknade jag tigigt för att promenera med min pappa och syster, det kändes så sköönt ska forsätta göra det:) Jag verkligen MÅSTE gå ner tycker jag.. Nu hoppar vi över till nått annat:) Jag tycker att jag byter ämne så fort HAHHA jag snackar om nått, sen jag snackar om nått annant konstigt:s men ska sluta med det HAHAHAHA:) Köpte en klänning/tunika från ginatricot idag det är fakriskt både och kan man säga, mamma ville att jag skulle följa med henne till centrum, var lite i affärer så jag hittade den tyckte att den var snugg så jag köpte den:) Har inget speciellt att snacka om faktiskt:p Det var bara det att skriva om:) Jag är faktiskt hos min kusin nu så jag måste vara lite med de nu innan vi går hem,så att de inte tror att jag inte vill vara med de:P Ha en bra kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0