Heej


Nu är jag tillbaka från att ha varit lite överallt:)
Jag var aldrig i vwntrum som jag skulle vara, för att när vi kom till centrum så sa min pappa att vi skulle till elgiganten,
så vi gick dit, fast vi köpte inget... Sen gick vi till JULA och JYSK mamma köpte nått där, men det är typ saker som jag inte behöver lägga bilder på för att det var inte kläder jag köpte utan mamma köpte nått till henne(ni vet vad mammor köper i jysk) Japp.. Nu sitter jag bara och tar det lungt:) Har ni haft det bra??

Jag snackade med min mamma hos vem vi ska fira nyår hos det här året, för varje år firar vi antigen hos oss, min farbror eller faster, men det här året ska vi kanske hyra en lokal och fira med flera andra av mina kusiner så det blir roligare:)
Men det ska bli roligt att se vad det blir men jag har en nyårs - klänning så jag behöver inte oroa mig för det:)

Nu måste jag dra..
Hare bra♥//eemmaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0