:)

Heej!

Har haft så tråkigt hela dan, förutom när nikita kom hem till mig då det blev lite roligare:)
Jag tittade faktiskt på en film idag den var ganska sorlig men fortfarande rolig den heter typ Nanny Daieris nånting sånt, det handlade om nån nanny som skulle ta hand om en lite pojke för att hans mamma inte tog hand om honom och hans föräldrar bråkar jämt,och den här nannyn typ hjälper till och så blir det mycket bättre och sen så blir de typ som en vanlig familj, men hans mamma var fortfarande ltie bitchig hon shoppa hela tiden gick på solarium och såna grejer.. Men den var skiit bra iaf :D
Jag var faktiskt i centrum idag, min pappa skulle köpa nån mobil till mig och min syrra för vi klagade ganska länge på att vi ville ha en ny mobil, så han frågade oss men vi ville inte ha med abonemang , men det dyker säkert upp en ny:)
det dåliga var att det var en samsung och att det var abonemang, men man kunde ha comviq kompis
men när min comviq åker ut så kan jag inte l'ängre ha det. Så jag valde att inte köpa den de kommer t.o.m se vilka jag ringer och så det kommer ju hem räkning på papper  haha.. Och jag kan inget om samsung ens:) hahah

/eemmaa♥

Kommentarer
Postat av: eleonora

vadå drömma ;o! han rang mig nyss och hälsade puss och till dig hälsade han inget HAHHAHAHH utan ryan hälsade till dig ;)

2008-12-23 @ 20:02:14
URL: http://eleonorar.blogg.se/
Postat av: emma

HAHAHAH aa vi säger att RINGDE dig inte RANG! du som säger till mig svenska 10... haru hört dig?? hahah skoja

2008-12-26 @ 13:14:43
URL: http://emiicaa.blogg.se/
Postat av: karro

hoppas du får en bra dag! =)

2008-12-26 @ 13:32:37
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0